Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 Juni

Ennu en varm och skön dag! =) älskar sommaren asså! man blir pigg och glad när man vaknar och solen skiner utanför fönstret. Idag blir det att jag håller till i solstolen med min vattenpistol och våta handduk som man kan svalka sig med imellanåt.

Har precis vart ute med Hera en sväng, är ju lite för varmt att träna hund idag, får bli på kvällarna helst.

Va ju som ni läst på mina föegående inlägg på babyproffsen igår, och min vagn fanns inte i den färgen vi önskade oss, men förmodligen skulle hon försöka fixa fram den tills idag =D Crescent ligger ju i Jönköping så det är ju bara att åka hämta en direkt därifrån isåfall så idag håller ja alla tummar jag har på att den färgen finns! annars kan jag tänka mig en svart/vit, men en sand färgad hade ju suttit fint endå. Runt klockan ett får jag veta om den finns eller inte. Hoppas med mig!! =)

När jag loggade in på Datorn idag fick jag se att Michael Jackson har dött =( en sann legend som man minns sen barnsben. R.I.P Jackson

Nu ska jag gå smörja in mig sen blir re solen till 100 % !! =)


Ni får ha en fort trevlig solig dag allihopa!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-26 @ 10:31:43





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: