Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

23 Juni

Bara 2 dagar kvar tills jag får min vagn! =D på torsdag får vi hem den! snacka om att jag kommer sitta och titta, vagga och bädda i den hela tiden elle!? den kommer göra så man längtar ennu mer! Mamma sa att hon skulle gå ut och gå med den! haha, hon sa man kunde lägga kattungarna där i och ta en promenad, men då skulle hon nog framstå som en idiot.. =/  men vad gör man inte ;P

Har beslutsångest just nu.. hanldar om en kitten här.. inte den vita denna gången utan den röda. ska vi behålla den eller inte? Jag har alltid velat ha en kattunge efter Sessa, men aldrig haft ett bra tillfälle att ta en till katt, Vi har sagt att vi ska kastrera Sessa när vi får lönen i Juli, så efter det kan hon inga mer få. Sista chansen nu om jag vill ha en avkomma från henne. ja eller nej.. jobbigt att bestämma sig.. det är en hona som också ska kastreras isåfall nästa år. frågan är om det blir för mycket djur här hemma? aahh, jobbigt att jag alltid ska ha beslutsångest!! vad jag än ska göra.

behöver inte betämma mig nu idag heller.. har 5 veckor på mig att bestämma mig. då är hon 12 veckor.
Nä nu blir det frukost sen ska jag bannemej sola!! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-06-23 @ 10:03:56





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: