Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

22 Juni

Igår gick jag in i vecka 29, sista veckan innan 30! Det börjar bli mycket tungt o jobbigt att röra på sig nu. känns inte alls kul när man städar o så, måste vila imellanåt för att ens klara av de. Kattpåttan ska ja itne ens tala om, måste krypa fram till den. Magen är hela tiden ivägen och ryggen värker, ja som ni hör så är allt jobbigt just nu. bara 10 veckor kvar högst 12.

Det har vart midsommar också. har ni haft en bra midsommar?? Det har jag. Andreas, jag och Hera tillbringade midsommarkvällen hos min mamma och Peter. Vi grillade eller vi skulle grilla men pga av vädret blev det grill i ugn. men lika gott va de endå! Sen spelade vi kubb en stund, men då fick jag för ont för att ens stå dessutom va knotten som galningar i ansiktet så ja fick gå in och lägga mig i soffan medans de andra spelade vidare. Vi satt och snackade till 3 då gick vi o la oss. Måste skriva att jag inte vart vaken så länge sen nyårsafton =) inte haft aneldning sen har jag somnat senast 23 varje kväll. Hur som helst så har min midsommar vart bra, men nästa år blir ennu bättre för då har vi våran lilla skitunge med oss! =) som dessutom nästan är året då.

Nej nu kan jag inte sitta här längre, värker och sparkar i magen. ska försöka dammsuga här hemma med, ser ut som någon dragit in en sandlåda här. =( *suck*

Ha en bra dag!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-22 @ 13:37:18





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: