Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 Juni

Usch vilken natt jag haft! bara drömt madrömmar hela tiden... de sista nätterna som varit har vart riktigt jobbiga.
Herromdagen drömde ja iofs en älskvärd dröm. Drömde att jag skulle till pappa. Han hade kommit tillbaka en liten tid för att träffa mig. Vi spelade tv spel och skrattade, vi hade jätte kul ihop! Saknar han så sjukt mycket, ibland kan tiden stanna upp än idag och jag måste fundera en stund... Pappa finns ju faktist inte. Är sjukt att det kan bli så, är ju endå 5 år sedan han dog.

Inatt drömde jag  en märklig dröm.. är nästan så man funderar på om de va en dröm eller inte, allt va så verkligt lixom!! Hörde små nätta steg utanför sovrums dörren, ja va så lugn för jag visste lixom vem det va som gick utanför, jag låg i sängen under mitt tecke, dörren öppnades och in kom en tjej. Det va rätt mörkt så jag såg inte hur hon såg ut riktigt.. =/ men tror hon hade brunt lite vågit hår. Hon satte sig bredvid mig fast längre över huvudet så jag inte skulle se hur hon såg ut i ansiktet. Det första hon sa va att vi skulle vara tysta för att inte väcka Andreas, men då blev jag lite små skraj och försökte öppna ögonen, försökte säga något så Andreas skulle höra mig, men fick inte ur mig ett skit!! Hon sa att hon skulle ta den vita kattungen och bära bort, jag fick inte veta vart men en vän till mig i framtiden skulle berätta för mig vart hon fanns... allt va så värkligt! Tillslut klarade jag att öppna mina ögon, tände lampan och va dyngsur på hela kroppen, öppnade fönstret och väkte Andreas som fick gå ner och kolla så allt stod rätt till där nere och de gjorde de. Den vita kattungen är kvar och dom mår båda två bra! =) Busar just nu på mina fötter och de gör förbannat ont!! =)

Idag är det ju midsommar och jag hoppas ni alla får en super glad och trevlig midsommar och att ni är tillsammans med era familjer hela dagen, med mycket skratt och gooood mat! =)



 































Ha nu en underbar midsommar allihopa! Ät mycket god mat och älska era kära!
/F

Inlägget skrevs: 2009-06-19 @ 10:38:05





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: