Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Kvällen, 14 Juli

Har precis haft besök av Antonia och Melwin =)
Dessutom har jag städat heela dagen! och nu tänker jag inte göra en sak till förrutom måla på min tatuering <3 ska till tatueraren någon dag snart för att beställa tid osv. Han har minst ett års väntetid så om jag beställer tid nu kanske jag får en tid till nästa höst. (vill inte tatuera mig på sommaren pga av sol bla. Många som tycker det låter sjukt att vänta så länge men det gör jag gärna för att till 100% vara nöjd med min tatuering, måste vara snygg gjord annars kan de kvitta.
Mitt problem är om jag ska ha liljor eller rosor?! Älskar ju liljor sjukt mycket med hittade en design på rosor som jag gillade väldigt mycket och detta ska kombineras med bebisens namn och födelsedatum. Den ska sitta på antingen vaden eller i sidan av magen över höften precis.
Ska kladda lite på olika ideèr jag får så ska jag lägga upp dom här så får ni se.

Nu slutar älsklingen snart! =) han kommer säkert komma mycket senare idag eftersom de va han som skulle stänga och larma idag.. men då hinner jag ta min dusch som jag inte hunnit ta än idag :/ bättre att duscha när man gått och svettats hela dagen. är man fräsch när man lägger sig i sängen!

Ni får ha en bra kväll allihop!

PUSS
/F

Inlägget skrevs: 2009-07-14 @ 18:53:21

Anonym skrev:

hittade din blogg men ser inte alls vad det står



2009-07-15 @ 09:45:57




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: