Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

29 Juli

Jag har svårt att slita mig från datorn!! jag måste ju packa!! men har inte gjort ett smack än och i morgon ska vi börja bära upp saker tänkte vi. även måla en vägg som ska bli mörkbrun istället för blå med med krossar på :P inte så snyggt i sovrummet för oss kanske.. haha! Idag slutar Andreas 19.15 ca så när han kommer hem ska vi upp dit och dra bort kross listen.
Ska bli så skönt att få flytta nu. Man har ju inte lust att storstäda här nu direkt. inte lust att ens försöka göra det fint när man bara ska bo här några dagar till.

Idag skulle mamma komma hit och gå igenom alla bebiskläder för att se om något fattas. vi har ju många boddys. det vi har minst av är tröjor och strumpor, men tänkte åka till H&M med mamma nästa vecka och kolla vad som finns.

Va förresten hos Andreas föräldrar igår. dom kom hem från spanien natten till i går. dom visade lite som dom filmat på resan, och gav oss presenter =) Andreas fick en stor flaska Bailyes, Jag fick en handväska och bebis fick tröja och byxor i ljusgrönt. Jätte gulligt av dom!! =) Snacka om att man blir sugen på att åka iväg när man ser och hör om vad dom gjort o så. Får bli om några år minnsan!

Nu ska jag allt sätta igång och packa, tänkte börja i sovrummet så får vi se vart jag slutar sen, hehe.

Ha en super bra dag!

/F

Inlägget skrevs: 2009-07-29 @ 10:01:24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: