Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

20 Juli

Nu känns det tomt hemma! =( båda kattungarna har fått sina nya hem. Är supernöjd med bådas hem.
Enda som känns lite jobbigt är att man har fäst sig vid dom båda, är van vid stoj o stim hemma. känns trist på de sättet.

Ormarna har också fått sina nya hem. Jag och Andreas va nere i skåne och lämnade av dom, sen åkte vi runt i typ 3 timmar och letade efter en resturang!!! hittade en del, men känner inte för att betala 130 kr för lite potatis, köttbullar, brunsås och lingon direkt... =/ tillslut gav vi upp och tog maten på hemvägen istället.

Idag ska vi åka in till stan och spela minigolf och hämta ut färgkartor.
Hoppas ni får en bra dag!

puss,puss
/F

Inlägget skrevs: 2009-07-20 @ 11:38:55





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: