Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

V.12+3

Tänkte att det skulle vara enklare att samla hela graviditeten på egen sida.. =))

Jo jag börjar må bra nu, men är så trött än, denna trötthet kan inte försvinna, men nu kan jag sova på nätterna (vilket jag inte kunde förra veckan, T EX) så... nu sover ja på nätterna och min kropp vill sova lika mycket på dagarna just nu, blää!!

I morgon ska vi beställa tid till UL, det kommer bli såå spännande!
att och lästa Gravid tidningen idag och fick syn på en helt fantastisk liten sak =)

Angelsounds!!

Beskrivning:
Ultraljudsmonitor AngelSounds

Med ultraljudsmonitor AngelSounds kan du under din graviditet lyssna till hjärtslagen och fosterrörelser från din bebis när-och varsomhelst! AngelSounds ultraljudsmonitor ger dig också möjlighet att spela in hjärtslagen.

AngelSounds är en underbar present till den gravida kvinnan som kan lyssna till hjärtslagen och rörelserna av bebisen i magen!

För den blivande pappan blir det en stor upplevelse, då han under graviditeten enkelt kan lyssna på sitt blivande barns hjärtslag och rörelser.

Men AngelSounds kan du höra bebisens aktiviteter i din mage redan från vecka 12. Aktiviteter så som de första fosterrörelserna, hicka, sparkar och hjärtslag.

Du kan enkelt använda AngelSounds hemma och i lugn och ro lyssna till din lilla älskling. Ultraljuds monitorn kan användas från vecka 12 och framåt då man vid denna tidspunkt tydligare kan höra hjärtslagen via ultraljudsmonitor. Monitorn är lätt att använda och är CE-märkt.

OBS! För att produkten ska fungera måste du använda kontaktgel eller olja på magen. (Kontaktgel/elektrodpasta finns att köpa på apoteket.) Slå på AngelSounds så att den gröna lampan lyser och ställ in volymen.

bloggade runt lite om den och den verkar myckt populär, många tjejer som säger att man hör hjärtslag och sparkar jätte väl, en del hade tillomed hört navelsträngen? hmm hur de nu låter... ?

Jag känner spänningar i magen fast nu inte över blygbenet utan precis unde naveln så det är ju ett bra tecken att foster o livmoder växer som det ska=))
Nu ska ja gå ta mig ett låångt bad med både skum, salt o hela fadderullan!

köss!!
/F

Inlägget skrevs: 2009-02-19 @ 21:02:54





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: