Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Snödagen! :D

Har vart en dag med snö och pinnar och Hera är nog världens snabbaste hund!! :D va på ett ställe där det finns en gammal slalombacke, jätte lång är den!
  Hera springer upp för denna backe på kanske 5-7 sek medans det tar 5 min för mig att gå upp.. ja jisses! men roligt är det att se henne ta sig upp!

Jädra hund till muskler i benen!  =)


Hittar man något gott??

JÄTTE RUMPA =)

Jag och Hera


Min skäggagam med hund! ;)


Hon råkade bita av lite grenar... =) hihi


Sen råkade hon böja ner ett helt träd... :/




Jag älskar fina ute dagar med Andreas och Hera! i morgon blir det kanske ute dag igen! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-02-12 @ 18:04:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: