Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

dom fega är rädda för dom, dom modiga älskar dom!

En ras som de flesta har respekt för!

Ennu en tragisk olycka har hänt med rasen inblandad...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4352878.ab

 - Fy fan! stackars föräldrar, sånt här får bara inte hända!
Dom va ju inte ens säkra på om det va hundarna som va ansvariga för detta el inte, endå är det sprutan som gäller direkt?!
har läst massa skriverier på bloggar idag om just detta och finns rätt många som absolut vill ha rasförbud - min mening är då att istället införa hundkörkort på ALLA raser för ALLA ägare som ska skaffa hund..? eller varför inte hundskatt? tror inte att personer som är oseriösa skaffar sig en hund som man dessutom måste betala hundskatt på! iofs är frågan då hur många hundar som kommer avlivas eftersom varannan hundägare ska avla på sina blandraser hit o dit, men det är en annan femma.

he he, med tanke på att det va en Jackrussel Terrier som va inblandad i denna olyckan undrar jag hur många som tycker dom är farliga & ointeligenta raser... svensson får nog sälja sin lilla familjeterrier.. eller varför inte para den med en golden retriver och ta en valp från henne istället?! då har den ju endå golden i sig....

Här är min kamhund

Inlägget skrevs: 2009-02-08 @ 22:20:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: