Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

PRIS-PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET

Visste ni att det finns en grupp på facebook som heter "PRIS-PEDOFILERS RÄTT I SAMHÄLLET" har du facebook ? Gå då in och anmäl denna grupp. Gruppen har tidigare vart en grupp för att stötta hemlösa.

Jag lästa på loggen och det är ju helt sjukt va dom skriver öppet! Hur dom går till väga för att få med sig ett litet barn från dagis, eller att dom kallar det inte för våldtäckt utan överaskningssex!? Dom vill heller inte kalla det för sex utan kärlek. Rätten till kärlek! Kärlek till barn.

Det ligger uppe en bild på Amy Daimond på foto. Under skriver dom vad dom vill göra med henne.

Ni BÖR veta om detta! Själv har jag just gjort en polisanmälan! Gruppen har 557 medlemmar och en av dom är Anders... Eklund, tror de flesta vet vem han är, lilla Englas MÖRDARE! Reagera! jag har kollat upp lite det finns tre grupper här på FB ... Man borde fan ringa tidningar och tv. för detta får fan inte tillåtas! SNÄLLA REAGERA NU! Detta är inget skämt!

Skulle jag få reda på att någon ens tänkt tanken på att hoppa på Leja skulle jag fan ta mitt straff, han skulle inte haft kvar kuken längre!

-DET VISADE SIG VARA EN BLUFF. TYCKER INTE ENS DET SKA VARA TILLÅTET.. MEN OK.

Inlägget skrevs: 2009-12-19 @ 14:18:59

Linnea kristiansson skrev:

gud vilken söt bild på leja :)



2009-12-19 @ 14:48:14

Frida skrev:

hihi, tacl! =)



2009-12-19 @ 16:06:53




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: