Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

24 December i bilder

Lite bilder från dagen:

Leja testar sin nya Hello kitty mössa.. hihi hon ser inte ut att va så nöjd... =)


Leja får sin FÖRSTA julklapp någonsin =)






Spännande.... vad kan det vara?



En docka!! =) WOOOW! Tack mormor!



Av oss fick hon ett babygym =)


Mamma & Peter, mätta efter maten =) hihi



och sist men inte minst... våran julgran som vi till slut fick upp. =)



Vi har haft en bra dag! Leja somnade som en stock när vi kom hem och hon hade fått i sig lite mat runt 17.30 och somnade för natten. så jätte trött va hon. Nu kommer hon sova hela natten tror jag. I morgon blir det en filmdag och massa mys och bus i nya babygymmet =)

god natt allihop, nu ska vi sova.




Inlägget skrevs: 2009-12-25 @ 00:15:23





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: