Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 December

Nu har vi vart hos farmor & farfar =) Leja fick en hel kasse med julklappar =D

Av farmor och farfar fick hon: En vinteroverall, 3 boddy, 2 klänningar, en docka med massa tillbehör, en boll med klossar, en handduk, en spelande leksak man sätter på spjälsängen, ett mjukisdjur.. hmm det va nog allt...

Av oss fick hon som sagt ett babgym + lite kläder

Av mormof och Peter fick hon en docka och spelande nycklar.

Av Mias barn fick hon en bok som sjunger texten som står på bladen och berättar vad det är på bladen.

Av Linneà fick hon jätte fina tossor =)

Av Jenny fick hon en snigel som spelar en melodi och som har hål för formade klossar =)

Av Lisa fick hon en kudde som hon sytt själv. verkligen jätte fin! Samt ett presentkort på H&M.

Av gammelmormor och  gammelfarmor fick hon pengar.

Det va nog det, jag kommer inte ihåg allt hon fått är så mycket nya grejjer och allt va verkligen helt underbara presenter, vi är så nöjda för allt! Tack ska ni ha! <3

En underbar jul har det vart. Men nästa år hoppas jag blir ennu bättre. hoppas man får träffa HELA familjen då =)

Bilder på Leja från Farmor & Farfar:

Leker med Lisa =)










Snart börjar tomten är far till alla barnen, den får man ju inte missa ;)

KRAM till er alla, och hoppas ni haft en riktigt god jul!

Inlägget skrevs: 2009-12-26 @ 15:45:01

Therese skrev:

Hejsan :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ bloggen via bloglovin <3



Kram på dig !



2009-12-26 @ 20:54:10

jeanette skrev:

Hej. Tack :) Ja vi har haft en jätte bra jul, men det har nog vart lite mycket för Hugo. Ni då? Kram



2009-12-27 @ 10:40:38




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: