Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

20 Augusti

Idag har det vart en sån bra dag! =) är verkligen super glad för denna dagen. Önskar alla dagar va så här mysiga. Nu har vi inte gjort något speciellt men endå. I morse gick jag och älsklingen till byn för att köpa middag och yoggi m.m, sen kom Andreas mamma och hälsade på, sen åt vi o efter det kom Madde & Gabriel hit och drack kaffe o tjatade. Inget specielt, men det har vart en så otroligt skön och härlig dag på något sätt. Är väll för att vi har haft roliga besök och så har älskling vart ledig idag, dessutom fint väder. kan inte bli bättre. =)

Våran Tv har gått sönder så det känns ju lite småjobbigt att inte kunna titta på tv. värst när Andreas inte är hemma. Lixom vad ska man göra?! finns inget att titta på? ajja 4 dagar kvar utan Andreas hemma, det borde jag väll klara av elle? hoppas de.

I morgon är en ny dag och vi får se vad den dagen har att bjuda på ! ;)

/F

Inlägget skrevs: 2009-08-20 @ 21:41:34





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: