Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Sparkar o slag!

Till en förskäckelse i morse!
I morse hade bebisen gympa, vad den höll på sparka o slå, Andreas fick för första gången känna sparkar utanför magen, nästa gång ska jag filma för man ser en mage som rör på sig nu! =) sitter just nu och känner rörelser  under naveln... nu är h*n verkligen pigg! vi är så lyckliga och allt är såå mysigt! =P

Inlägget skrevs: 2009-04-21 @ 10:42:19

Cecilia skrev:

vad roligt att du känner dom utanför magen nu! :) härligt!!

Ja du kan lägga upp min med :)



2009-04-21 @ 14:56:14
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Em skrev:

Oooh, vad mysigt! Min pojkvan ar grymt frustrerad over att det bara

ar jag som kan kanna Bebis an sa lange, han tycker det ar valdigt

orattvist ;)



2009-04-23 @ 13:29:39
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: