Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Seeeg

Känner mig så otroligt trött, seg och lat idag. vet inte varför? kan det bero på vädret kanske? eller att jag jobbade inatt? känner inte för att göra något! vet att jag måste tvätta o så, men jag tänker bara, jag gör inget, kommer lixom aldrig igång.
  Dessutom saknar jag Andreas idag! i två veckor har jag fått träffa honom väldigt lite! äntligen är han ledig i helgen då hoppas jag vi får en skön helg! förhoppningsvis har vi fått pengar med då så kanske, kanske kan vi köpa något gott och äta tillsamans, men han kommer ju ikväll runt 20.00 sen ska det jobbas inatt igen =)

ska se om mor min vill dela en middag med mig idag då jag inte riktigt orkar ta tag i det själv, känner mig helt slut?! hoppas jag inte börjar bli sjuk bara, det vore dumt!

Nu ska jag se vad mor min gör i längan där borta ;)

/F

Inlägget skrevs: 2009-04-22 @ 11:14:36

Cecilia skrev:

tack så mycket :)

vi har tänkt på Anton eller William.

vet ni könet?



2009-04-22 @ 11:27:22
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Cecilia skrev:

men vad starkt av er att vänta!:) vi kunde inte vänta :)

Men det var fina namn! Vi ville förut ha Liam, det är ett jätte fint namn!



2009-04-22 @ 14:55:36
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: