Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Nu har jag funderat igen... inte bra!

Har funderat på en sak.. hur jag ska klara allt?

Andreas jobbar 09-19.30 de flesta dagar även helg.. är kanske någon dag i veckan han jobbar till 13.30, min rygg blir värre och värre för varje dag som går men jag vänjer mig också hela tiden så alltså klagar jag aldrig längre, sen när vi har fått bebis hur ska jag då klara både bebis och en hund ensam? varje gång Hera ska ut måste jag klä på den lille massa kläder, dessutom kan inte en hund bara vara hela dagarna, en hund måste ju få arbeta, få sina promenader och får inte Hera sina promenader eller lite hjärngympa på dagarna blir hon frustrerad.. hon blir understimulerad och allmänt jobbig vilket inte är så konstigt! som igår när jag inte klarade av att gå på promenad, eller hitta på något med henne grävde hon gropar på baksidan.

Sitter inte och skriver at jag ska sälja henne för det tänker jag absolut inte göra!! måste bara fundera ut hur jag ska lösa problemet med tanke på att jag är ensam hemma hela dagarna och det blir jag som får ta hand om allt.

Berättade detta för Andreas igår men han sa inget.. fick inget svar.. så vet inte vad han tycker och tänker heller, han sa bara " det får många hundar stå ut med" ja det kanske är så, men så ska det inte vara, en hund mår inte bra av det, och Hera ska inte behöva lida för det heller... får se om hon kanske kan få vara hos mamma och Peter så mycket som möjligt... men dom har ju egna planer som hindrar också...

Jobbigt allt e....

Inlägget skrevs: 2009-04-20 @ 13:47:07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: