Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Kamphund.. förbjuden hundras??

Som dom flesta vet som läser min blogg är ju jag en "kamphunds" älskare! har en själv som är av rasen Amstaff/Am bulldog, jag har mina åsikter om ämnet som gör att jag kan sitta och skriva en hel eftermiddag, men nu är det fint väder ute så jag tänker hoppa över det idag, men jag hamnar gärna i en diskution om någon tycker något annat än jag i detta..

Till saken!

Radio program: Isabell (Innehavare av kennel Tatonka, Bingos uppfödare) och CK vart med på radio intervju med b.la Sundin

Det jag vill ni ska lyssna på börjar runt 06.50
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1713417&BroadcastDate=&IsBlock

Att dom inte lyckades trycka ner den där sundin under jorden!! Visste inte att han va sån, men tydligen hade jag fel..
Jag kan bli så frustrerad av andra människors okunskap att jag bara vill skrika rätt ut  och skruva hål i okunniga männsikors hjärnor för att trycka in "LÄS PÅ" jag är absolut inte en pibullguru, men jag vill lära mig och lyssnar på kunniga människor som vill leda mig rätt, för nån stans i allt detta finns det logiska förklaringar och det är viktigt att tänka på.
Sen finns det människor som inget vet och lyssnar på media och sånna människor som Mathias, visst gör så! men jag tycker synd om er för ni går verkligen miste om en av världens lyckligaste och underbaraste hundras man kan ha bland familjer! (om hundens ägare förstår att det är en hund och inte en kukförlängare)

Min Hera är världens goaste hund, hennes problem är att hon är för glad, hon tänker ibland inte på att hon är ett muskelpaket i et mindre format... =)

 



/F

Inlägget skrevs: 2009-04-24 @ 16:46:32

Madeleine* skrev:

Vilken passande bild till texten :) Gillar verkligen din blogg! Puss



2009-04-26 @ 00:43:35
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: