Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hökensås

Idag har jag Andreas och Hera tillbringat dagen på Hökensås, vi har vandrat i värmen och schockats av en galen hund som tror det är sommar.. era hoppade i sjön och vägrade komma upp, hon gick runt och njöt av vattnet och solen, jagade fiskar och doppade huvudet undervattnet för att svalka sig :) hon är bra goer den hunden!




Komma upp?! Aldrig!



Men det va skönt att komma och gå i solen efteråt.



Vart gött att för en gångs skull få umgås med min älskling! är inte ofta längre.. men är endå bättre att få xtra kosing när bebisen kommer ... och innan så man kan köpa på sig massa kul! :)
Nä, nu ska vi grilla.. luktar som om han redan lagt påköttet på grillen så är väll bäst jag hjälper till! ;P

Ha en super trevlig kväll alla!

/F

Inlägget skrevs: 2009-04-23 @ 17:34:49





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: