Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

FiskeFrida!!

Helgen har vart jätte bra! Andreas har vart ledig och vi har ägnat dagarna åt varandra, t ex igår och idag har vi vart och fiskat på Hökensås. Jag fick min första regnbåge.. en stor! :D den vägde runt 2 Kg.
Sammanlagt fick vi 6 st firrar och nästan alla vägde 2 kg, det va skit kul, men rätt tråkigt och vänta innan man får någon, men det va ju endå vi som fick mest och störst båda dagarna, som idag när Andreas plockade fisk efter fisk hela tiden =)
Nu blir det att grilla regnbåge i sommar! de e inte fel, inte fel alls!!



Vet... ser inte riktigt klok ut, men de e fisken ni ska kolla på!!
Det va grymt äckligt att hålla i den.. va slemmig som bara den!


Inlägget skrevs: 2009-04-26 @ 17:17:07

Cecilia skrev:

jaha :) vilket sammanträffande! :D

Hur mår du ?

kram



2009-04-26 @ 20:12:01
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: