Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Alien familjen!

Hade inget för mig och kollade igenom lite bilder på datorn och hittade massa roliga! =)




 

Mamma kines, pappa japan... stackars vårt barn :( undrar hur de kommer se ut!? haha!





Familjen bär också på en hund som är av blandraser Amstaff/ Alien




Svårt att misstålka... denna vackra människa! man ser lätt vad jag fått min skönhet ifrån.. just de! min mamma. :)



Är ju fantastiskt vad roligt det kan vara med mobil ibland, när jag tog kortet på mamma och fick se resultatet skrattade jag så jag grät, kul,kul!

/F





Inlägget skrevs: 2009-04-22 @ 15:04:35





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: