Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

20+4

idag vaknade jag lite innan fem av att det sparkade och slog i magen, är det så att jag vaknar av det så måste liten sparka hårt =) h*n höll på ett bra tag därefter men tillslut så somnade jag ifrån det, va så trött.
Det är så mysigt med sparkar men ibland känns det lite underligt och läskigt när det är jätte mycket. Älskar att vara gravid just nu! mår så bra, är så pigg och liten sparkar och lever loppan. <3

Jag skulle vilja mer än gärna att köpa lite bebis saker, räcker med en liten tröja man tycker är fin eller en strumpa man kanske tyckte va heelt underbart söt.. men min Andreas tycker inte det.. känns tråkigt..  =( men,men.. får väll se när det är okej att börja, hoppas snart!

Sessa har fortfarande inte fått sina bebisar.. denna väntan gör mig galen! henne med antagligen, jobbigt för henne att bara gå och ha ont och inte kunna göra så mycket än att ligga, bajsa  o äta. Hoppas det är på G snart.

Idag har jag bestämt att det är en fixar dag! jag ska göra om lite här i hemmet, ska flytta lite skår och göra om Sessas prylar och göra om inför vår o sommaren! =))
Dags att sätta igång då kanske ?!

Ni får ha en super duper glad dag idag! Ett tips! KÖP GLASS! de tänker jag göra ialf ;)

/F

Inlägget skrevs: 2009-04-30 @ 11:07:07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: