Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

3 September (magbild)

Uppdaterar lite oftare nu med magbilder pga av den korta tiden som är kvar.
Kan säga att det r otroligt jobbigt nu. Svårt att sova på nättena, har svårt att vända på mig. Får kramper då o då. Hela mitt underliv trycks neråt. känns som om man ska vändas ut och in där nere. Bebisen trycker på min urinblåsa så hårt att det känns som om den ska tryckas ut. Ja, är mycket att klaga på nu. Snar är det över och lillen är ute (hoppas jag) hoppas jag slipper gå över två hela veckor!! Då kommer jag förmodligen avlida.

Så här ser jag ut nu. Vecka (38 + 4)



När bebis hickar hoppar hela magen, h*n hickar väldigt ofta, minst 2 ggr/dag. Känner hur trång h*n har det där inne, rör inte på sig så mycket, men rörelser känner jag nästan hela tiden. T ex när h*n sträcker på benen (eller ialf försöker)
H*n älskar att ligga mot "väggen" h*n trycker sin lilla rumpa rätt ut i sidan, på båda sidor. Känns mysigt att ligga och smeka den lilla rumpan. Andreas kände bebisfoten härromdagen. Jag kände hur h*n tryckte med en fot och sa till honom att hålla där en stund då han tryckte till hårt, tror han tyckte det kändes coolt, såg så ut ialf ;) är så man känner de små tårna tillomed. härligt känns det! =D Ja bebis är stor nu.

Vi längtar tills du kommer ut! hoppas du kommer snart!

/F

Inlägget skrevs: 2009-09-03 @ 14:35:17

delina skrev:

åhhh så mysig bild... hoppas verkligen man kan komma hem till er snart och få se den lilla/lille... :D har ni kommit på några bra namn ännu??



2009-09-04 @ 01:30:22
URL: http://delina89.blogg.se/

Frida skrev:

Jag de skulle vara trevligt! =) Ja vi har lite namnförslag som vi pratat om, får se vilket som passar bäst helt enkelt.. vet ju inte könet heller. Nått fint ska de nog bli ialf! =D



2009-09-04 @ 11:25:54
URL: http://friiidha.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: