Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

25 Maj

Snart är det nästa utställing! O jag har inte gjort annat än att jobbat och pluggat hela dagarna. Inte haft en kväll eller morgon över till träning. Men jag är ledig två dagar innan så jag får träna då.

Sara skrev igår att hon hade fått sitt PM till utställningen, vilket jag inte fått än. Men hur som helst, det är 17 vavvor som ska ställas! Kommer bli jätte spännande ju!

Hoppas hon sköter sig bra loppan.
Förrgår var vi ute med hundarna igen. Här är lite bilder













Nu ska här lite kätting inköpas också så Hera kan träna med sin WP sele =)

Inlägget skrevs: 2011-05-25 @ 11:19:22

Sara skrev:

Jag är en förvirrad människa som du kanske har märkt.. 7 chihuahuor är det, ahah !! jag råkade visst lägga på 10 stycken :P sorry (Igen) haha !!! det ska nog gå bra, vi ses där, kram !!



2011-05-29 @ 18:32:45
URL: http://wunderbaums.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: