Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

10 Mars

Är så fruktansvärt trött på allt detta. Leja har nu vart sjuk i en vecka alltså har både hon & jag vart instängda i vårt blåa lilla radhus. I morgon tror jag att jag skickar henne till dagis. Hon är bara lite tjock i halsen, ska ja hålla henne instängd pga av det lär hon få vara hemma hela vintern fram till Maj. Dessutom är hon otroligt rastlös nu efter denna långa och tråkiga men framförallt jobbiga veckan. Är fruktansvärt skönt att hon är bättre nu ialf. Man blir så orolig när sitt barn är så dåligt. Även om man ringer eller åker in och träffar läkare och dom säger att det inte är farligt (Man har ju hört om misstag innan) Felbedömningar m.m.

inget blir bättre av att gnälla, men jag är så trött på denna långa vintern! Har jag inte sagt det innan så säger jag det igen, JAG VILL HA VÅR!

Känner för att ta mina flickor och åka till mamma någon/några dagar. Jag vet att hon också sitter där ute i skogen själv om dagarna. Vet lixom hur det är när vi bodde på landet bland alla får och älgar. På sommaren va det underbart men på vintern va det riktigt tråkigt. Vi bodde då 50 m från en badvänlig sjö och grillkvällar med kvällsdopp var underbart! Sen kom vintern och allt blev försört. Hur som helst, Mamma vill du att jag ska komma ett tag så säg till! ;)


Hera på bryggan i trollsjön.

Nu ska jag lägga ner mitt gnäll och istället glädjas för vad jag har!
 3 underbara flickor och en kille som alltid tänker på vårat bästa! <3

Inlägget skrevs: 2011-03-10 @ 18:00:52





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: