Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

DW runda med Hera

Idag lämnade jag hemmet första gången sedan Leja blev sjuk. Har vart Andreas som tagit skogspromenaderna med Hera i veckan. Skulle gått i skogen men det va alldeles för mycket viltdofter. Hera blev helt galen, antagligen var det lo eller liknande i närheten för Hera blåste upp sig rijält och flåsade som en galning. Aldrig sett henne sån innan. Jag blev lite skakis så jag bestämde mig för att vända och skippa att släppa henne och gå på vägen istället för att bara träna med selen. Det gick jätte bra. Hon älskar verkligen att dra. Men det är alldeles för lätt för henne, kättingen ligger på ca 4 kg. Skulle behöva minst 6 kg till för att det ska börja bli jobbigt för henne. Men eftersom att jag har vart lite lat med DW träningen det sista så får vi börja lätt. 1 timme hann vi vara ute innan det blev mörkt.

Inlägget skrevs: 2011-03-08 @ 18:41:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: