Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Söndag... tråkiga söndag...

Vi pratade om en kryssning till helgen med Madde & Gabriel, vi bestämde allt, jag fixade hundvakt och nästan barnvakt och vi var så glada och vi såg verkligen fram imot helgen (Lördagen va meningen att vi skulle åkt) Som vanligt så är det ju alltid något som dyker upp som gör att man inte kan åka. I detta fallet var det mitt Pass har gått ut, har ju inget id kort heller. Sen jobbar Andreas 2 helger framöver. Vardagar går ju inte för det är omöjligt att hitta barnvakt då.

Blev så otroligt besviken. Det va 2-3 år sedan vi va iväg senast! Blir lite smått galen snart. Men vi planerar en ullaredsresa till helgen istället. Det är väll kul det med...

Inlägget skrevs: 2011-02-20 @ 10:54:50





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: