Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Denver är hemma!

Nu är han äntligen hemma!
Kl halv sex vaknade jag i morse, ville bara iväg så fort som möjligt! Inte riktigt så tidigt åkte vi dock inte.

Resan hem gick kanon! Han spydde en gång strax efter avfärd. Sen dreglade han ner mig resten av resan. Men det gick verkligen jätte bra hem. Han låg och sov hela vägen hem. Vi stannade en gång för en bensträckare.

Hämtade Embla hos Andreas syster och Embla och Denver brydde sig inte ens om varandra. Denver hade mest koll på vart jag var någonstans. Väl hemma gick Andreas in och hämtade Hera så tog vi en promenad med dom allihop. När vi kom in gick han runt och nosade lite medans Embla visade mycket tydligt vad som va hennes och vad han inte fick lov att gå i närheten av. T ex soffan... Men efter lite derigerande till Embla så accepterade hon honom i soffan också. Just nu ligger dom alla tre och tuggar på varsitt ben.

Denver är verkligen mer än vad jag väntat mig. Han sköter sig exemplariskt! Han lämnar inte mina ben mer än någon meter än så länge.

Lite snabba bilder:







Andreas sa: Älskling, Det är mysigt med tre hundar! Då blir jag glad och alldeles varm i hjärtat! För då vet jag att han är lika glad som jag.

Inlägget skrevs: 2011-08-27 @ 20:01:02

Madeliene skrev:

Myyyyyysigt :) Får man se det nya tillskottet imorgon? Jag slutar jobbet vid klockan 17.00 Puss



2011-08-27 @ 21:30:34
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: