Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

28 April

Nu är det inte många dagar kvar! På söndag gäller det! Måndag med dessutom...

Söndag ska Embla ställas för första gången och jag ska ställa för första gången i mitt liv. Har skrivit det några gånger men jag ser så fram imot detta så de är inte klokt asså!! Jag ska erkänna att jag har vart lat med hennes träning de senaste dagarna... Jag har ärligt talat inte tränat något alls den senaste veckan. Jag har helt enkelt inte hunnit. Haft mycket med skolan o så. Men i morgon ska jag försöka hinna träna en stund innan jag hämtar Leja på dagis. Sen har jag lördag på mig också. Jag ska inte pressa henne för mycket, hon är ju bara en valp än så länge. Hon har sina dagar. Ibland går det verkligen inte, men adra gånger går det perfekt! Hoppas hon har en bra dag på söndag ;)


På måndag börjar jag praktiken. Ska vara på margaretas park. Ska bli spännande och roligt att få komma ut på något helt nytt! Kommer bli långa dagar och mycket plugg samtidigt. Denna månaden har jag sjukt mycket att göra. Praktisera i 5 veckor, direkt när vi kommer tillbaka ska vi ha 2 st prov och innan dess ska 4 st inlämningsuppgifter vara inne + lära mig runt 163 instuderingsfrågor. Sen ett arbete till av en annan kurs som vi skulle ha samtidigt. Ärligt talat är de för mycket för mig. Jag har redan svårt att lära mig, blir ennu svårare när det är så här mycket. Får försöka så mycket jag kan, mer kan jag ju inte göra lixom.

Inlägget skrevs: 2011-04-28 @ 18:57:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: