Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lördag i April

Leja vaknade vid sju och jag antog att det va min tur att gå upp med henne idag.  Slängde i mig två koppar kaffe och började äntligen piggna till i kroppen och i knoppen. Då kommer Leja och kryper upp i min famn och säger att hon vill gå o sova igen. JAHA!?  O jag då? jag kan ju inte sova igen. haha jag är jätte trött men känner att jag har kommit över "sova - stadiet" Hahaha, töntigt jag vet... Gick upp o la henne med Andreas men nej.. falsk alarm, hon kom ner igen.

Ska ta med mig Embla & Andreas till Moheda i morgon på inoffen där. Så får Embla känna på hur det är att vistas i en sådan miljö.

Vi har ju kingston ibland när hans matte & husse är och jobbar. Han va med ute med barnvagnen igår och det va mycket ovant för honom, han visste inte riktigt vart han skulle gå. Men det possitiva va att han nästan inte skällde något på hela promenaden! 

 Dom är ju väldigt roliga att kolla på när dom leker. Speciellt när dom får ett ben var.
Embla tar Kingstons, kingston tar Emblas och så håller det på en stund...

Inlägget skrevs: 2011-04-16 @ 08:51:43

sara skrev:

Vad kul att Ni kommer till Moheda ! Vad glad jag blir ! Vi ses där, Kram !!



2011-04-16 @ 12:19:30
URL: http://wunderbaums.blogspot.com

Frida skrev:

Ja jag blev verkligen jätte glad när jag såg på face att du skulle ställa där med! Ska verkligen bli jätte kul att träffa dig och Devil. Ska du ha med någon mer hund?



Ses i möra ;)



2011-04-16 @ 14:30:17

Sara skrev:

Du måste ju säga till i tid när ni ska till Moheda ! Ja bor ju bara 4 km därifrån, så det är självklart att vi ställer där =) Man måste ju gynna alla lokala utställningar :p haha !



2011-04-16 @ 16:49:20
URL: http://wunderbaums.blogspot.com

Frida skrev:

Ja, som sagt jag ska inte ställa själv. Är mest för att se hur Embla reagerar i miljön och det va den enda i närheten jag kan åka på innan den 1 Maj. Blir en dagsutflykt med fika och titta på många fina hundar =)



Jag visste ine ens vart det låg exakt när jag bestämde mig för att åka, kände igen namnet och hade i bakhuvudet att det va ganska nära.





2011-04-16 @ 19:25:46




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: