Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

20 April

Idag har jag anmält Embla till 2 utställningar till. Herregud... jag som aldrig ställt innan har nu anmält oss till 3 st. Jag tänkte som så att går det åt helsicke i Jönköping så har jag 2 chanser till. Går det därimot bra i Jönköping kanske det går lika bra dom andra gångerna också. Det blir ju bra hur det än går =) Bara hon går är jag nöjd, det är mitt mål just nu! Att hon ska gå i ringen utan att börja bråka.

Jag o Andreas va och hämtade nya bilen nyss. Vi är verkligen helnöjda! Stort tack till dig Peter!!!
Och ett stort tack till Madde & Gabriel som var barnvakt medans vi hämtade pärlan.

Nu blir det kyckling, vitlöksbröd och en film med min älskade pluttesnuttegris!!

Inlägget skrevs: 2011-04-20 @ 20:35:23





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: