Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

2 April

Anmälde Embla idag till utställning 1 Maj i Jönköping. Känner mig så otroligt nervös. Vet igentligen inte varför för jag ser jätte mycket fram imot det och det kommer bli otroligt kul!

När jag hade skickat iväg anmälan ställde jag mig upp, gick till köket, tittade ut genom fönstret lite, gick in o satte mig i soffan. Gick och kissade, gick ner till köket igen, satte mig vid datorn och snurrade runt på fejan, skrollade upp o ner. Gick och kissade igen, gick ut till köket och så stannade jag upp... vad håller jag på med? Kände mig så otroligt stressad, enbart för att jag är nervös. Måste ju för guds skull lugna ner mig lite, vad håller jag på med? haha sjukt. Detta känns värre än att redovisa nästan. USCH! Men samtidigt vet jag att jag kommer ha jätte roligt. och så klämde jag fingret i dörren också.






Men här är hon! Min lilla prinsessa!
Köpte något medel och puder idag så hennes mörka försvinner under ögonen...

Inlägget skrevs: 2011-04-02 @ 19:41:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: