Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 April

Dom senaste dagarna har bara sprungit iväg. Igår lämnade jag Leja på dagis, drack en kaffe och pluggade lite sen va klockan 14.50 helt plötsligt, jag rusade iväg till dagis och på vägen dit tänkte jag på vad jag hade gjort igentligen... inte ett skit känns det som. Tog en kopp kaffe och läste, jag som hade tänkt vårstäda på framsidan men det hann jag visst inte.

I helgen ska det vårstädas så jag hoppas att det är fint väder. På söndagen tänkte vi åka och kika på en inoff i Moheda tror ja de va... inte säker, bäst att kolla det kanske!? Vet knappt vart Moheda ligger... nedanför Jönköping eller? Vet att det ligger nära ialf. Haha, så bra koll har jag.

Går och väntar på svar om jag har kommit in på hundskötarutbildningen också. Det är som ett lotteri, bara 15 st som kommer in. Kommer jag in ser jag det som att jag vunnit första pris! =D 
2 Maj börjar praktiken och jag hoppas verkligen jag får bra tider! Helst kvällar så slipper hundarna vara själva så länge.

Har beställt förstoringar på Embla, Hera och 2 st på Leja. Längtar tills dom kommer!! Dom ska hänga så fint i hallen! ;)

Mer har jag inte att skriva just nu. Duscha sen promenera med Hera en sväng. Tjingeling!

 

Inlägget skrevs: 2011-04-14 @ 09:58:32





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: