Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

25 September!

Leja går nästan helt felfritt nu! Känns så underbart kul! Hon blev helt plötsligt våran stora tjej. O nej, jag tycker inte att det är mer springande igentligen. Värre när hon började krypa och man va tvungen att hela tiden gå efter och se vad hon sysslar med, att hon går gör igentligen ingen större skillnad, därimot blir det värre när hon springer sen.  

Har precis vart på fika hos M & G. Försökte därefter få i Leja lite mat men hon skulle absolut inget ha.
Nu ligger hon uppe i sin säng och tjatar för sig själv.

Funderar på en promenad till affären senare för att köpa hårfärg? Om man färga om det till lite snygga färger. Rosa och Turkos är ju mina favoritfärger så det får det bli.

Tjingeling!

Inlägget skrevs: 2010-09-25 @ 14:22:11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: