Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

kungarna..... av idiotland?

Är hemma idag för att Andreas jobbar och Leja har ennu inte fått någon dagisplats. Är sjukt jäkla trött på denna komunen. Jag får vara hemma dom dagarna Andreas jobbar och missar hur mycket som helst på min utbildning. Hamnar efter får massa extra arbete och jag hinner inte med det.
trött trött trött!! Hade inte Andreas haft jobb här i Mullsjö hade jag flyttat till stan el nått istället. Habo t ex.. är ju  100 ggr bättre än denna skithålan.  Nu har jag fått det sagt. Nu ska jag klaga lite till.. på Idol.

Varför åkte Sassa ut? Varför bryr jag mig? jag tittar inte ens på det programmet längre, men jag stör mig väldigt mycket. Sassa hade ju kunnat gå hur långt som helst! Vad är det för nötter som vunnit Idol hittils? Darin, Daniel? Agnes... Agnes är bra men de Andra? haha nej. Erik är den enda vinnaren jag verkligen gillat. Men nu har jag gett upp Idol. Alla som går vidare sjunger likadant, alla som går vidare är tråkiga!!

Men

Min nya favorit som gärna går i repris flera gånger om är kungarna av Tylösand - Helt klart!! Vilka jävla idioter, men ååh så roande!! 

Kungarna av Tylösand

somnar i poolen, spyr o festar sönder nattklubbar och är allmänt störda...

vi slänger in ett gäng kåta, alkoholsugna idioter, fyller huset med sprit och slänger in en kamera! Enjoy!


Inlägget skrevs: 2010-10-11 @ 08:34:52





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: