Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

12 November!

Jag behöver inte kopiera en status för att visa att jag är stolt över mitt barn! Behöver inte heller kopiera någon status för att visa min älskling att jag älskar honom! det behöver inte vara någon Mamma eller syskonvecka för att jag ska visa mina nära och kära att jag faktiskt ser upp till dom och älskar dom! Vill jag veta hur min mor mår ringer jag henne. Vill jag veta vad min bästa vän gör idag ringer jag och frågar. 

Dom jag vill hålla nära är alltid välkomna hit precis när som helst utan att man måste vara online.

Hej svejs fejjan!  

Inlägget skrevs: 2010-11-12 @ 14:55:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: