Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

21 Juni

Ser ut att bli fint väder idag. Det gillas.
Leja ska isåfall få bada i hennes lilla sketpool som vi köpte på Biltema för en billig peng. Undrar vem som gillar det mest? Jag eller Leja? Jag tycker det äär så fantastiskt kul när hon badar, jag sitter och tittar och tänker:
"Ack så stor hon blivit! Det är just detta jag längtar efter!" Nu är det sommar 2010 och jag är glad att Leja är hos oss nu.

Hon fick sova borta för första gången natten till igår och det hade gått super bra! Leja hade somnat som hon brukar i sin säng och vaknat kl 06.00 morgonen därefter. Hon va trött i går kväll och somnade nästan i soffan.


En fråga till er bloggläsare. De flesta som läser min blogg är andra mammor. Vad tycker ni om fostran av era barn? När ska man börja fostra? Är det dumt att ryta åt sitt barn som är under året? Är det kanske dumt att inte göra det? Vad tycker ni? Andra synpunkter?



Inlägget skrevs: 2010-06-21 @ 07:58:24





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: