Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

11 Juni

Igår hade vi fint besök. Antonia och Melle kom förbi en sväng på fika. Är kul att se två barn i olika åldrar leka tillsammans. Leja vill göra som Melwin och Melwin vill göra som Leja. Leja vill springa efter Melwin och Melwin vill åka gåstol. Tror Leja blivit ispererad av Melwin. Idag har hon inte velat göra annat än att gå. Hon kommer gå snart, det lovar jag!
Just nu sitter hon och dansar på Andreas mage sen slänger hon sig ner i soffan och guppar med rumpan. 
 


Försökte ta bild på dom båda. Melwin blev ledsen och Leja skulle bara krypa åt andra hållet.. detta är det bästa jag fick.. =S

Vet inte vad man ska göra med dagen idag igentligen. Det regnar ju bara hela tiden och ska man gå ut måste man ha sin vinterjacka för det är ju svinkallt. Abslout ingen sommar!

Har ni planerat inför midsommar än då? Det har vi. Ska till mamma och träffa hela tjocka släkten. Ska bli sååå kul att träffa alla igen. förra midsommarn gick jag med tjock mage och klagade på värmen. I år är det istället Jenny som tar den rollen =)



Min älskling!

 

Inlägget skrevs: 2010-06-11 @ 14:55:11

Jenny skrev:

ja det blir definitivt jag som tar den rollen i år... OM det nu blir någon värme vill säga ;)



2010-06-11 @ 16:55:52
URL: http://jensansblogg.blogspot.com/

Frida skrev:

Vi får verkligen hoppas de! ;) För ni kommer till mamma me el?



2010-06-11 @ 17:28:51




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: