Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

24 Februari

Brr... kallt! Jag sitter här, i soffan och kollar på The Voice som varje morgon och dricker kaffe. Jag är hemma idag från skolan.

Snön har inte försvunnit. Varför kan det inte bara regna konstant i en vecka som sedan bytes till sol sol SOL! Hela våren! Tror inte vi kommer få en vår som vi brukar. Snön kommer ligga framme till Juni. Barnen kommer få springa i badbyxor bland snöhögar och kasta snöbollar på varandra på stranden.

Jag och Andreas har hittat något som vi båda nog kommer uppskatta. På fredag kommer några nya familjemedlemmar. Vill ni ha en ledtråd? dom är gula och har svarta prickar, en del är Bell Albino andra kanska är Red Stripe eller Rainwater? Whiteside och tillomed Sunglow. Finns flera olika kombinationer och alla är lika fina. 
Detta kommer bli jätte kul och vi ska ha sunglow, Tangerine Bell Albino, Super Tangelo.... Nu kan ni fundera ;)  

På fredag anländer dom

Tisdag kl 20.00 Dating in The Dark. Måste ses! =)

The Voice är verkligen ett program för mig. Uppslattar verkligen att det visas på morgonen, precis lagom! Bra musik, bra programledare och framförallt ett mycket bra program!! Det känns dom om jag känner dom!

Nu ska jag fortsätta att njuta av min lugna morgon. Andreas och Leja sover än (och kommer sova ett tag till)




Hoppas ni får en super bra dag! Ni är underbara allihop!

Puss & Kram




Inlägget skrevs: 2010-02-24 @ 08:33:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: