Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

2 September

Va på informationsmöte igår, blev ju inte direkt klokare av de.. men nu hoppas jag min föräldrarpenning kommer igång som den ska runt den 26 september. Då är ju bebis garanterat ute så då behövs pengar!
Ska jag vara ärlig så trodde jag att mötet endast skulle bestå av mig, Andreas och en gubbe från försäkringskassan. Men nej, vi va minst 30 pers som satt och fick lyssna på en gubbe som snackade.. jag kan inte med och fråga massa dumma frågor då, heller inte berätta min situation och fråga vad som gäller, vill inte direkt att alla ska höra hur jag har det med pengar o jobb o s v.  Ajja, bara jag får mina pengar som jag ska så är det ju bra.

Känns som om bebisen börjar trycka sig längre o längre ner nu *hoppas*  Snart kanske vi har bebis hos oss!



Nu ska jag leta upp mina trolltider filmer, lust att ligga och itta på den mysiga sagan! *älska*

PUSS
/F

Inlägget skrevs: 2009-09-02 @ 11:18:29





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: