Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

21 November

Nu har vi fått photochop! Både jag och Andreas va helt arga på programmet innan vi fattade hur man gjorde o så. Nu kan vi och det är hur kul som helst att trixa och leka på kvällarna när Leja somnat ;) hihi. 





Igår kom barnbidraget så vi skulle behöva åka köpa kläder till Leja.. hon växer alldeles för fort! Kan knappt ha sina kläder längre.

Leja fick träffa hela släkten (på mammas sida) igår för första gången. Lilla Tim fyllde år så vi va på kalas. Helt otroligt va stora alla barnen börjar bli, man hinner lixom inte med. Dom är så otroligt härliga allihop!! <3

Nu ska jag hinna äta frukost innan pyret börjar protestera, hihi.

/F
/F

Inlägget skrevs: 2009-11-21 @ 09:59:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: