Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lite smått o gott

Lite bebiskläder jag kollat på... tänkte jag skulle beställa lite
Från Iobutiken:

Omlottbody "Nallen Newton" i 2 pack
Omlottbody med oerhört söta nallen Newton, i 2-pack
59:-
Men då är frågan om man ska ha en blå eller rosa pack... :)


A. Startpaket "små apor"Detta är som ett startpaket... tänkte mig något liknande att ha med till BB så tänkte ja skulle beställa detta, mest för jag tyckte det va så gulligt! =)
Kostar 129:-

Sen finns det ju så mycket mer jag vill ha men det mesta är könsbestämt... lite jobbigt när man inte vet vad det är.
Får se vad vi köper när vi får pengar känner att vi måste börja lite smått nu för vi har bara 4 chanser kvar att köpa på oss baby saker!

Nu ska jag gå ut och fixa lite på baksidan.
Ha en super bra fredag alla! =)

/F

Inlägget skrevs: 2009-05-15 @ 12:28:34





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: