Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Alla Hjärtans Dag

På lördag är det den 14:e februari dvs alla hjärtans dag. Det är en dag som man ska fira med de man älskar mest. Behöver inte vara en kille/tjej utan visa att du älskar din familj och dina vänner! Men visst är det ju extra kul om man har en pojkvän eller flickvän att köpa nånting speciellt till. Tänkte därför ge er lite roliga och gulliga tips om vad man kan köpa till den man tycker om på alla hjärtans dag. Behöver inte alltid vara något dyrt för att det ska vara något speciellt!




Beskrivning:
Detta är en riktigt rolig present tycker jag. Det är ett ägg som man lägger i vatten och efter någon dag så poppar en växt ut ur ägget och när den börjat växa lite och blad kommer så står det skrivet "I love you" på ett av bladen. Gulligt va :D Rätt konstigt hur en växt kan växa ur ett ägg igentligen. Den här presenten är ju en present som man kan ge till vem som helst igentligen! Finns även med texten "Happy birthday"

Vart kan man köpa den?
Den finns att köpa på:  http://www.coolstuff.se/Magic_Egg

Och prisvärd är den också! kostar bara 65 kr! =)



52 busiga nätter! ;)


Beskrivning:
Det här är en rolig och sexig present som man nog ska ge till sin pojkvän eller flickvän. Kanske inte så kul att ge den till sin mamma haha. Men iallafall detta är en sorts kortlek med 52 skrapkort, 26 för henne och 26 för honom. Varje vecka skrapar killen eller tjejen ett kort och måste sedan göra det som står på kortet. Korten innehåller sensuella uppgifter, busiga överraskningar och fantasifulla lekar. Så då har du och din partner ett helt år att se fram emot med sensuella upptäckter och fördjupad romantik

Vart kan man köpa den?
Finns att köpa på: http://www.presentkuriren.se/presenter/4/303/Karlek/52-Busiga-natter.html

Kostar bara 199 kr! för ett helt års spännande nätter!! =)

Annars kan man ju vara lite som alla andra och ge ett kort.. =D det skulle jag bli jätte glad för ialf!

Inlägget skrevs: 2009-02-11 @ 10:22:11





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: