Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hundutställning - Jönköping

Hemma efter en lång, kall och blåsig dag. Känner mig helt slut i huvvet efter att ha suttit i vinden oh frusit så länge.

Embla blev iallafall BIR med HP, men oplacerad i finalen. Jag är iallafall jätte nöjd. Hon skötte sig bra lilla loppan.
Lite bilder från dagen, ENJOY!


































Emblas Bedömning: Bra typ, liten nätt femenin tik med ett bedårande huvud och uttryck. Välvinklad fram och bak. Rör sig väldigt bra för sin ålder.
MKT Lovande!

Det va så roligt, synd att vädret var som de va bara.

Och det va lika trevligt och roligt att träffa Sara & Fredrik också! Tack för idag, det är alltid lika kul att träffa er!
Devil blev BIS reserv! Stort Grattis till Devil & Sara!

Bilder på Sara & Devil.







Jag har mer bilder på er så det är bara att säga till så skickar jag dom.



I Skillingaryd tar vi hem hela skiten! ;)



Inlägget skrevs: 2011-05-01 @ 18:14:52

Sara skrev:

Jag snodde din kritik =) Ja skicka gärna mer bilder =) Tack för en trevlig dag ! Kram



2011-05-02 @ 18:58:32
URL: http://wunderbaums.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: