Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Smågnäll.

ÅÅhh vi skulle ju kommit igång med Heras drag nu i sommar för att förbereda oss för vintern!! Vi har den senaste tiden vart lite lata med Hera och hennes träning. Jag har mest lagt ner tiden till Denver nu det senaste. Men vi får försöka ändra på det! Jag har haft en hel del med skolan nu det sista.
Läser Medicinsk grundkurs och det är inte det lättaste. Handlar om sjukdommar, orsaker, symtom, behandlingar osv osv... längtar så tills jag är klar med den här utbildningen!

Ska jag vara ärlig så hade det inte vart så att det bara fanns detta att välja på i denna kommunen så hade jag nog valt något annat. något som passar mig lite bättre. Men jag vill ha ett jobb för att kunna leva och försörja mina barn. Jag har andra drömmar... som jag skulle göra vad som helst för att få uppleva. Men Andreas har sitt jobb här och han vägrar att flytta ifrån Mullsjö. Därför blev det som det blev. och jag får bara acceptera för det finns inte mycket annat att göra just nu.

Min plan för nuet är väll att jag ska plugga tills jag föder, Andreas har börjat jobba kvällar och helger igen, vilket jag ogillar jätte mycket!

Nej.. nu ska jag gå ut med mina hundar.. Denver bara fiser hela tin.

Inlägget skrevs: 2011-09-28 @ 10:57:34

Sara skrev:

Tills jag föder ?! Är du gravid ? GRATTIS !!!!!! VAD KUL !!!! VILKEN VECKA ÄR DU I ? Kram !



2011-10-12 @ 21:16:23
URL: http://wunderbaums.blogspot.com

Frida skrev:

Haha men Sara! Har du inte sett det förrens nu?! ;) Vi är beräknade i Mars. är i vecka 19 nu.... tror ja? Hinner inte tänka på det ens ;)



2011-10-25 @ 20:58:05

Jeanette - Mamma till Noel och Melina skrev:

Hejsan. Läser du distans via medlearn?? I så fall kanske du vill hjälpa mig med medicinsk grundkurs. Har en grpo i halsen. Haft sjuka brn och inte kunnat plugga. 2 veckor kvar och allt är kvar :( Mvh / jeanette



2012-01-19 @ 14:28:26
URL: http://deeluxee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: