Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lejas födelsedag <3

Min lilla lilla gumma har nu blivit 2 år! Fyllde den 15 September.
Hon har haft 2 otroligt roliga dagar! Tårta och bus med kusiner och vänner + en massa fina saker! Hon blir överlycklig nu när hon är på sitt rum och kan sitta där inne och pilla med sina nya saker länge! Vi var ute och blåste bubblor (Som hon fick av Jenny, Jonny och barnen) Det dröjde inte länge förrens hon heldre ville gå in och leka på sitt rum. Där sitter hon och lyssnar på musik och målar lite, lagar lite mat, bygger med klossar och om igen.

Grattis igen min vackra, söta, smarta, goa, snälla, roliga, tokfia! Mamma & Pappa älskar dig!




 

Inlägget skrevs: 2011-09-17 @ 12:56:20





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: