Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

8 November

På lördag ska Denver ställas för första gången! Meningen var att jag skulle ställa Embla också men hon är inte i sitt glatta humör just nu.... så fort hon ser en främling som närmar sig med handen mot henne så låter det som om hon ska döda.. eller ialf försöka bita av nageln på personen. Hon är bara inne i en "pill off" -period, det går över....

Bebissnack: Jag är i vecka 20 nu. ... tror jag? 20+5 måste det vara idag. Jag har inte alls lika mycket koll den här gången. Har så mycket annat att tänka på hela tiden. Leja, skolan, hundarna och hur synd det är om mig för att jag har så ont. Igår kväll tog ja småhundarna occh skulle testa att gå en längre promenad men jag fick så jävla ont så jag blev ståendes där igen och fick vända och gå hem och lägga mig på soffan igen. Jag njöt verkligen av att få komma ut och gå, även om den njutningen inte varade så länge.


Ikväll ska jag på mitt första föräldrarmöte! Jag är nog vuxen nu ;) Lejaa ska också fotograferas på dagis också. Hoppas hon kan le lite på bilderna.

Nu ska jag dricka kaffe sen ska jag plugga och träna hund. Tjingeling!

Inlägget skrevs: 2011-11-08 @ 08:23:07

delina skrev:

Helt otroligt att du redan är halvvägs.. har ni några namn ännu, vad tror du det blir, känns de ungefär samma som med leja???



2011-11-08 @ 10:50:03
URL: http://delina89.blogspot.com/

Frida skrev:

Nej vi har faktiskt inga namn. Dom jag tänkt har andra redan tagit =( Men det kommer nog fram när vi ser henne/honom =)



Jag vet inte alls vad jag tror. Det blir vad det blir och det spelar absolut ngen roll vad det blir. två flickor blir lika roligt som en flicka och en pojke.

Nej det känns inte alls som med Leja. När jag väntade Leja kunde jag ta det lugnt och mest göra det som kändes bäst för mig. Den här gången måste jag tänka på Leja och ta hand om henne oavsett hur ont eller hur dålig jag är. Den här bebisen är dessutom mycket mer vildare än vad Leja var. Men det känns otroligt spännande. Man undrar om hÄn är lik Leja.



2011-11-08 @ 14:05:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: