Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

12 Dec

Usch. Inte klokt vilket humör jag är på vissa dagar Inte alls roligt.
Igår ville jag ha mysmat och skickade ner Andreas för att köpa något gott. Då kommer han hem med fryspizza! Hela kvällen blev förstörd för jag surade ihop totalt. Slutade med att jag halkade till på en isfläck när jag va ute sista rundan med hundarna och sträckte en muskel i benet så jag gick och la mig med tårar i ögonen och försökte sova. Inte ens det gick, men tillslut måste jag somnat...   

Andreas sa något för någon dag sedan. "Hur gör vi med hundarna när det är dax?" Jag blev helt tyst för jag hade inte ens tänkt på det. Det kanske måste gå undan! Vart ska våra stackars hundar ta vägen? Nu har vi nästan löst det. Men hur kan jag inte ha tänkt på det? Man vet ju inte när det händer eller hur det händer. Det kan gå jätte snabbt eller så långdraget som med Leja. Skulle Andreas behöva åka iväg från förlossningen och lämna dom hos mamma kanske han missat alltihop när han kommer tillbaka. Dessa problem man har hela tiden...



Inlägget skrevs: 2011-12-12 @ 15:08:55





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: