Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

8 April

Skulle försöka ta lite bilder på Embla när vi va på morgonpromenaden.. inte det lättaste. Hon springer bara vid mina fötter eller så springer hon så fort att jag inte hinner med. Rätt som det va hittade hon en pinne som hon skulle visa för mig. Tog pinnen och la den precis framför mig, tanken va nog att jag skulle kasta den, men icke! ;)


Dessutom hoppade hon i plurret innan. Hera gick i en gigantisk pöl.. utan att jag va med så plumsade loppan i också.



I morgon ska vi tömma huset/garaget/förråden på all skit. Blir en tippen dag. Ska bli så skönt att bli av med allt skräp efter en lång vinter.

Inlägget skrevs: 2011-04-08 @ 22:00:26

sara skrev:

Oj, vad hon påminner om Tazza-Massa <3



2011-04-10 @ 12:35:10
URL: http://wunderbaums.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: