Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

En god dröm!

Drömde inatt att vi skulle ha kalas för Leja här hemma. Och så hörde jag en bil tuta på parkeringen så jag gick ut och där satt min pappa i en av bilarna. Jag gick ut och mötte honom. Han kramade mig så hårt när vi möttes. jag ville aldrig släppa. tog honom i armen och sa att:
-Nu ska du äntligen få träffa Leja!
Han svarade - Ja kan kan aldrig ana vad jag har längtat!

Jag kramade om hans arm samtidigt som vi gick in i vårat vardagsrum och satte oss i soffan.
Leja kom fram och pappa lyfte upp Leja i sitt knä. Vi sa inget på länge, vi bara satt där. Allt va helt knäpp tyst och Leja bara log men Pappa log nog mer... Allt va så verkligt! Älskar att få drömmar om min pappa. Känns som om jag träffat honom på riktigt. Saknaden känns lite bättre då.

Inlägget skrevs: 2010-09-23 @ 09:40:44





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: